Om online te reserveren heb je een pc met internetverbinding (en je eigen e-mailadres) nodig en je betaalkaart met bijhorende kaartlezer. Indien je zelf geen pc of e-mailadres hebt, kan je steeds aan familie of vrienden vragen om voor jou (mee) te reserveren. Indien je met een oude versie van Internet Explorer werkt, gelieve je browser te updaten of te werken met Google Chrome of Mozilla Firefox.
Cultuurcentrum Temse werkt voor de ticketverkoop samen met TicketMatic dat garant staat voor een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk ticketingsysteem. Het systeem leidt je makkelijk en snel tot je aankoop.
Online heb je de snelste garantie op de beste plaatsen. Het systeem biedt iedereen dezelfde kansen op de best beschikbare plaatsen, werkt wachtrijen aan de balie weg en levert de tickets af in jouw mailbox, onmiddellijk na de bestelling en betaling.
Online aankoop van tickets en vriendenpas
Bij iedere voorstelling vind je een knop “Koop tickets”. Je voegt de voorstelling(en) van je keuze toe aan je winkelwagentje. Bestelling en betaling gebeuren direct. Je krijgt een mail met een pdf met je tickets. Je hoeft deze niet af te drukken. De qr-code op je smartphone laten scannen bij het binnenkomen is voldoende.
Voor aankoop van een Vriendenpas klik je HIER
Opgelet: personen met een rolstoel, Sleutelpas of groepen (+12) kunnen niet online reserveren. Gelieve hiervoor het secretariaat te contacteren. Bij uitverkochte voorstellingen worden de voorbehouden plaatsen voor rolstoelen in verkoop gebracht één week voor de activiteit.
Vormingen en workshops kan je ook online bestellen, tenzij je dient te reserveren bij één van onze partners.
Je kan ook nog steeds langskomen op het secretariaat of ons bereiken via 03 710 12 71 of cultuur@temse.be
Hoe betalen?
Onmiddellijk online na het bestellen van je tickets via de optie Bancontact. Hou je betaalkaart en kaartlezer bij de hand. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina (via Payment Service Providor Mollie).
Kies je de optie ‘overschrijving’ bij online reserveren, dan ontvang je een mail met de betaalinstructies. Check zeker het rekeningnummer en de gestructureerde mededeling. Deze zijn nieuw!
Enkel tickets aangekocht aan de balie kunnen op het secretariaat van het Cultuurcentrum (contant of bancontact/mister cash) worden betaald.
Kassa: 30 min. voor de voorstelling
Annuleren?
Tickets worden niet geruild noch terugbetaald. Wanneer een activiteit wordt geannuleerd wegens te weinig interesse zal het inschrijvingsgeld integraal worden terugbetaald.